majjaeriksson

Varje mål är en liten stund av glädje

Kategori: Maja

 
Har ni tänkt på vad fint det är med vinter? Det har jag. Det är lätt att vara lite hård mot vintern, men idag är jag snäll mot den. Idag körde jag till Mjölby av alla ställen. Där hämtade jag storasyster vid ishallen och sen åkte vi in till stan i Mjölby och åt grillad macka till lunch och jag köpte nya kollegieblock. Sen åkte vi tillbaka till ishallen och jag värmde min filt lite på toan. Och sen var det match. Tyvärr vann Mjölby med 3-2 över Norrköping, men det var iallafall lite spännande på slutet. Och vi hade en fin systerdag, Lisa och jag. Tack syrran!
 
Maja.
 
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Tack för en bra dag <3 kram

    2013-01-19 | 20:44:24
  • Moa säger:

    Vad mysigt! Det låter som att ni haft en bra dag! :)

    2013-01-20 | 02:04:15

Kommentera inlägget här: