majjaeriksson

Vad vill du?

Kategori: Maja

 
 
 
 
Lite från arkivet.
 
Imorgon har jag den första tentan av fyra. Konsten är först ut. Jag har pluggat bara konst flera dagar i rad nu och det känns bra. Jag har ingen direkt tentaångest eller annan prestationspanik utan nu får det bära eller brista. Det enda jag är lite orolig för är att jag inte ska få skriva. Jag är nämligen inte anmäld till de första två tentorna som man skulle anmäla sig tidigare till än vad vi hade fått information om. Men ni hör ju, skulle jag inte få skriva så är det ju inte mitt fel och inget jag kan göra något åt. Men ni kan ju hålla era tummar för mig imorgon eftermiddag.
 
Maja.

Kommentarer

  • MAMMA säger:

    DU ÄR FANTASTISK!

    2013-01-06 | 12:30:35
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se
  • Moa säger:

    Jag håller tummarna!! Lycka till!!

    2013-01-06 | 19:27:28
  • Freja säger:

    LYCKA TILL!

    2013-01-07 | 18:09:29

Kommentera inlägget här: