majjaeriksson

Sprak sprak sa veden

Kategori: Maja

 
En stor del av gårdagen spenderades i det blåa rummet med kakelugnen. Jag lyckades få igång en brasa och kanske var det just det att jag själv hade lyckats få liv i elden som gjorde att jag inte kunde låta den dö. Så jag satt där. Jag bloggade. Läste. La in mer ved. Lyssnade på Mia Skäringer och lite på Hanna Hellqvist. Åt lunch. Fyllde på med vedklabbar. Satt. Lyssnade på musik. Ritade. Kollade ut. Kollade in i elden. Satt.
 
På kvällen blev det lite mera fart för då var jag tillbaka på spinningcykeln efter jul- och tentauppehåll. Skönt!
 
Klockan 10 vandrar jag in till stan för att ta bussen till universitetet och konstföreläsning.
 
Visst har jag det rätt bra!? Hoppas att ni också har det!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Himmel och pannkaka så gött du har det! Fortsätt så! ;D

    2013-01-23 | 10:37:29
  • Moa säger:

    Jag håller helt och hållet med ovanstående syster. Vilken fantastiskt mysig dag hörrödu! ;)

    2013-01-23 | 21:22:32

Kommentera inlägget här: