majjaeriksson

Men vad är inte ett tecken när man känner så här?

Kategori: Maja


 
 
Idag var det konstföreläsning. Jag tycker att konsten är roligast. Det är kul och intressant att se målningar och byggnader och höra historien bakom och vad som är speciellt för den tiden och den platsen. Jag gillar konsten!
Jag gillar skolan. Jag tycker att jag har det bra. Och jag klarade tre av fyra tentor och känner mig stolt och nöjd över det. Jag visste att historian skulle bli för mycket och visst, det känns kämpigt att inte kunna bocka av den, men jag får göra mitt bästa för att kunna göra det efter omtentan helt enkelt.
Nu har vi iallafall satt igång med termin två och det känns bra med en liten nystart så där! Jag trivs i klassen också. Känner liksom att vi alla är ett härligt gäng och det är många som jag liksom pratar med och tycker om. Sååå ja, det känns bra.
Och på tal om skolan... jag måste försöka läsa en filosofitext på engelska nu!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Maja! vad härligt! Livet är gött hörrö! :D

    2013-01-30 | 17:19:30
  • Ulrika säger:

    här får du lite plugg pepp: PEPP PEPP PEPP.
    :D

    2013-01-30 | 19:50:21
    Bloggadress: http://ulrikasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: