majjaeriksson

Lördag.

Kategori: Maja

Om man är positiv så kan man ibland glimta det fina i att halka omkring lite.
 
Och kolla vilket gulligt fågelbo jag hittade. Litet som en knuten hand.
 
Och vilket läge sen! Ungefär som vårat.
 
Stam.
 
Strå.
 
Det var fint att träffa Calle igår. Jag var jättenervös innan för det var ju trots allt snart 5 år sedan och han var viktig. Men nervositeten släppte fort. Han var sig lik och det finaste, efter att ha hans namn i kontaktlistan igen, var att vi pratade lite gamla minnen. Som hur fasen jag vågade åka bakom honom på hans moppe i 80 km/h! :O Jag måste verkligen ha litat på honom, för jag minns inte alls att jag var rädd då. Men nu när vi pratade om det kom vi fram till att det var tur att vi satt där i livet idag. Haha. Det var en trevlig stund!
 
Idag är det plugg (chockad?) och ikväll blir det lite fotbollscupkollande med Ellen och Per.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Härligt med gamla minnen! ;)

    Och den dära fågeln hade bra känsla för läge och utsikt minsann :)

    2013-01-06 | 19:29:36

Kommentera inlägget här: