majjaeriksson

Lamppyssel!

Kategori: Maja

 
 
 
Har ni sett vad fint jag fixade till det igår? Det blev en snajdig lampskärm av såna där plastband. Jag måste dock erkänna att det var mammas idé. Men själva skapandet och designen ligger ju jag bakom. Så den delen av äran tar jag åt mig med gott samvete! ;)
 
Jag tycker verkligen att mtt rum är mysigt. Iallafall på kvällarna. Och det är ju mest då jag är där, så det är ju bra. :)
 
Idag väntar historieplugg och ikväll är det lite släktträff.
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ditt rum och du är precis som uttrycket sådan husse sådan hund.

    2013-01-12 | 10:22:40
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se
  • Freja säger:

    Fy sjuttsingen vad snyggt!Du kan ju allt ju!

    2013-01-12 | 12:03:26
  • Faster säger:

    Gör mysigt!!!

    2013-01-12 | 15:13:17
  • Moa säger:

    Å vad fint! Du har nästan världens mysigaste rum (efter mitt) och en superfin lampa!!! :)

    2013-01-13 | 13:16:40

Kommentera inlägget här: