majjaeriksson

I tio minus och efter ett hej då

Kategori: Maja

I strumpbyxor med fleecefoder (ja det är fantastiskt) gav jag mig ut med kameraväskan över axeln.
"Det måste vara tacksamt idag, att fota. Det är såååå vackert" sa en hurtig dam som jag mötte.
Jag kunde inte säga emot.
 
Jag gick över Staffanstorp, där det alltid är så fint. Men lite extra en dag som denna. Sen hamnade jag vid strömmen och Charlottenborgsslott och sen gick jag vidare till stan där jag hyrde filmer och sen kunde jag ta bilen utanför pappas jobb och åka hem. Ganska bra gjort av mig, eller hur!?
 
 
 
 
 
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Så fina o härliga vinter bilder, håller med tanten;)

    2013-01-18 | 22:40:51
  • Moa säger:

    Fantastiska bilder som vanligt på din blogg! :) Vilken härlig dag!

    2013-01-20 | 02:01:45
  • Freja säger:

    Vilka urhärliga bilder och vilken mysig promenad! Bra jobbat!

    2013-01-22 | 10:17:36

Kommentera inlägget här: