majjaeriksson

Gräspojken

Kategori: Maja

 
I julklapp fick jag några böcker. En bok är en mycket bra present! Men i detta fall kunde jag inte börja njuta av denna sortens klappar direkt då det var studenlitteratur som gällde. Men så fort det första lasset med tentor var över slängde jag mig in i boken Gräspojken av Christer i P3 Christer Lundberg. Det var en tokig bok. Härlig och knäpp. Jag har valt ut några små stycken för att visa er hur tokig, härlig och knäpp den är och kanske få er att vilja läsa hela boken.
 
 
 
 
Heltokig bok!
 
Det bästa med böcker är att den ena inte är den andra lik och nu väntar en ny julklappsbok på mig. Men den får vila lite för nu ska jag göra lite saker som att städa mitt rum och skriva ut skolpapper.
 
Ikväll blir det boxpass med Moa, så kul! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra boktips!

    2013-01-24 | 12:51:39

Kommentera inlägget här: