majjaeriksson

Snö och sånt

Kategori: Maja

Ingen har väl missat att årets första snö föll idag!?
 
Känner mig positiv och glad så här på torsdagskvällen. Det brukar kännas så efter ett härligt boxpass på Korpen med bästaste Moa.
 
Och jag känner på mig att känslan kommer hålla i sig i åtminstone 24 timmar. Imorgon ska jag nämligen åka in till universitetet trots att det inte vankas föreläsning. Vi är nämligen 7 personer i klassen som gått samman och skapat en lite studiegrupp. Det känns riktigt tryggt och mysigt. Det ska bli trevligt att träffa dom imorgon.
 
På kvällen ska Moa och jag gå på bio. Vi ska se Bitchkram. En film som jag tycker verkar vara rätt härlig. Bio är ju alltid härligt och Moas sällskap lika så! Det känns fint!
 
Hoppas allt är bra med er, läsarkompisar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Ha en bra dag o mysig bio kväll!!!

    2012-10-26 | 08:59:38

Kommentera inlägget här: