majjaeriksson

Klänning, nagellack, cykeltur, flyttlådor, kebab, film, sista veckan nu.

Kategori: Maja

I onsdags köpte jag en ny klänning:






Och nytt nagellack:




Och trosor. Men dom får ni inte se. Haha.

Idag är det lördag och jag gör inte mycket alls. Cyklade en sväng tidigare. Hittade flyttlådor men insåg att man inte kan cykla med såna så ska ta dom i en bil någon dag. Det är dax att börja packa vet ni. Stannade i stan lite. Hyrde tre filmer på Hemmakväll. Köpte kebabtallrik. Cyklade hem och åt kebab och såg på film. I sängen. Har nu sett en film av tre. Den heter Trust och handlar om Annie som är 14 år. Hon träffar en kille på internet, de pratar och en dag träffas de, men han är inte riktigt den Annie trodde att han skulle vara och det händer saker som river upp hela tillvaron för Annie och hennes familj. Jag gillade filmen. Den grep tag i mig för att man inser att det är så verkligt, att sådant här händer på riktigt. Och ja, några tårar rann ner för min kind.



Två filmer till har jag ju.... Frågan är hur länge jag kan hålla mig... Ska nog börja packa lite smått idag också. Dagarna går ju fort nu och i veckan händer det ju lite annat roligt! Häng på vettja!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    FIN KLÄNNING!! Kram

    2012-06-03 | 00:24:11
  • faster säger:

    åh ..den klänningen var fin o vad mysigt du fixade till din lördag kram faster

    2012-06-03 | 09:26:54
  • Moa säger:

    Vilken mysig lördag! Jättefin klänning och spännande film, kan det bli bättre?! :)

    2012-06-03 | 20:44:56

Kommentera inlägget här: