majjaeriksson

Tappat gnistan?

Kategori: Maja

Som ni hört flera gånger nu är Gnista ett av de teman som vi jobbat med. Och nu känner jag mig klar med det. Jag valde att kalla mina tre foton Tappat gnistan? just för att de tre motiven ser ut att ha tappat gnistan. Och jag valde att göra de svartvita för att förstärka känslan ytterligare och jag tycker att resultatet blev rätt bra!







Vad tycker du?

Jag är också klar med tema Söndagsmorgon och det valfria temat, Sonnorp, så man kan säga att jag är ledig idag. Vilket, trots att det kan kännas segt att vara ledig här, känns helt okej idag. Jag får se vad jag hittar på!

Imorgon tror jag att det är dax att börja skriva ut temafotografierna, hoppas det! Och på kvällen imorgon blir det bowling med några klasskompisar. Det ska bli jättekul och förhoppningsvis får ni se lite bilder ifrån det efteråt sen! :)

Ha det nu jättebra!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    wow...känslan tappat gnistan har du allt fått fram....fint!!svart/vitt är läckert!

    2012-01-31 | 10:14:21
  • mamma säger:

    Du har fångat känslan bra, fantastiskt vad vardagliga saker kan uttrycka mycket bara man ser dom.

    2012-01-31 | 19:41:45
  • mormor säger:

    Tappat gnistan---det har ju i alla fall inte du, men bilderna talar ju verkligen om en tappad gnista.

    2012-01-31 | 23:57:39

Kommentera inlägget här: