majjaeriksson

När solen kommer in

Kategori: Maja







Undra om jag ska göra något litet projekt med bara sådana här bilder. Och kalla det just När solen kommer in. Det kan tyckas smalt, men ni ska bara veta vad solen kan hitta på när den besöker Sonnorpshuset! Värt att tänka på.

Idag är ju första dagen på lovet/fotoprojekten. Jag tänker att båda veckorna får bli lite lov och båda veckorna får bli lite foto. Man ska ju passa på att fota när man är inspirerad liksom, då blir det ju bäst! De tre bilderna i detta inlägg tyckte jag blev bra och de fotade jag innan jag gjorde något annat idag, alldeles nyss, egentligen var jag sketatrött, men visst blev det bra!?

Vad jag svamlar...

Trevlig start på veckan!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Läckert med solens strålar o vilken dag det verkar bli idag.Jag har nyss skickat iväg August...hela Fornåsa skola har friluftsdag på Motala istadium:)O jag ser med fram emot ´lov`har en bra vecka 8 så hoppas detta underbara väder fortsätter.km

    2012-02-13 | 08:48:18
  • Freja säger:

    Jaa, solen kan göra mycket!

    2012-02-13 | 10:19:53
  • mormor säger:

    Första bilden var riktigt häftig, tycker mormor

    2012-02-13 | 13:40:01

Kommentera inlägget här: