majjaeriksson

i alla lägen kan jag inte tvinga mig själv

Kategori: Maja

Fina lillasyster på julafton, snögubben som jag gjort alldeles själv och är stolt över och mitt mysiga rum på kvällen. Ganska fint, eller hur!?
 
Idag på morgonen/förmiddagen har jag pluggat duktigt. Det är verkligen en knivigt pluggläge med fyra tentor nu i januari och motivationen har varit långt ifrån toppen. Så jag peppar mig själv att plugga lite varje dag och satsa när jag kan. Och går det inte, så gör jag något annat. I alla lägen kan jag inte tvinga mig själv.

Om lite mer än en timme ska jag, tillsammans med mormor, mamma och lillasyster, fara till Norrköping och storasyster. Vi ska gå en sväng på stan (jag är faktiskt lite shoppingsugen!), äta och sen gå på musikal - Familjen Adams. Det ska bli trevligt det.
 
Känns som en bra dag hos mig, skönt! Hoppas att ni också har det bra!
 
Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: