majjaeriksson

Sjuk fotograf, stort foto, hungrig mage och nyfiken på dans

Kategori: Maja

Idag var tanken att det skulle komma hit en fotograf som fotar mat. Vår lärare skulle slänga ihop något ätbart och med hjälp och tips från "matfotografen" skulle vi fota det där ätbara. Och sedan redigera bilderna. Men... han har gått och blivit sjuk! Synd, tycker jag!

Så istället blev det jobb i mörkrummet:



Vad ni inte ser är att det är ett stooort foto, 40 cm på längsta sidan tror jag. :)

Imorgon ska vi (bland annat) göra passpartou till dessa stora foton och så ska vi sätta upp de och tillsammans kommer de bilda en härlig vägg av torgetbilder. Ska bli kul att se! :)

Nu väntar jag på middagen och sen hoppas jag (antagligen förgäves) att det ska sluta regna så jag kan promenera... Och senare tänkte jag tjuvkolla när några på skolan dansar. De har hållit på några gånger nu, med någon cool dans, så jag tänkte kolla när de övar idag. Ska bli spännande! ;)

Ja, vad mer kan jag säga än: Ha en bra kväll!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: