majjaeriksson

Ny vecka!

Kategori: Maja

Hej från Sörängens folkhögskola! Vet ni vad jag gillar, att det kostar mig 46 spänn att åka mellan Hem1 och Hem2. Jag åker bil till Mjölby - kostar mig inget. Jag åker tåg till Tranås - kostar mig 46 spänn. Jag åker buss till Nässjö - kostar mig inget. Jag åker cykel till folkis - kostar mig inget. 46 spänn/resa, 92 spänn/helg = värt! :)

Och sen kan jag säga att ja hade en bra söndag. Jag brunchade med Kajsa och Lovisa. Trevligt! Och jag var på hockey med systrarna mina. Trevligt!

Gammal bild, men samma systrar.

Och nu är jag alltså tillbaka i Nässjö. Det känns bra det med!

Ha de!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så skare va!! Det är så kollektivtrafiken ska utformas, billigt!

    2011-10-10 | 15:42:53
  • Moa säger:

    Härligt! :) Det är bra att du åker hem tycker jag! :)

    2011-10-10 | 18:26:54

Kommentera inlägget här: