majjaeriksson

Känner du suget?

Kategori: Maja

Jag vet inte hur det är med er men jag blir ofta sugen på något. Inte hungrig. Bara sugen. Hjärnan tror att det måste vara en kaka, en bulle eller glass, men jag försöker ändra det där! Jag älskar frukt. Speciellt exotiska! Så när jag känner ett sug då är det frukt som gäller! Prova själva!


Mmmm, frukt!

Dock ska jag väl säga att jag älskar bullar och kakor och paj och glass och... Och jag tycker att man ska äta det, för jag tror att det är bra för själen. Men det finns ju gränser, right!? Så ikväll när du känner att du vill ha en liten chokladbit, ta en bit ananas eller granatäpple istället! :)

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    mmmm jag är precis lika dan....f.o.m imorgon ska jag tänka frukt frukt.)för det är ju faktiskt gott!!

    2011-06-09 | 22:29:41

Kommentera inlägget här: