majjaeriksson

Kalas, midsommar och längtan

Kategori: Maja

Det var ett trevligt kalas. Tilda fick massor med fina saker, mest flytta-hemifrån-saker. :) Och gott fika var det. Jordgubbar och glass och muffins och mums mums mums så smarrigt.

Imorgon är det midsommar. En bild från förra midsommar'n kommer här:


För övrigt längtar jag till hösten idag. Inte efter höstvädret utan efter det nya. Den nya fasen, ni vet. Jag har gått och inte gjort någonting sen slutet av januari och jag är så trött på't. Idag. Nu vill jag att det ska vara höst och sen vill jag aldrig mera vara ledig igen...

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Ja wow vilka goda muffins Tilda hade bakat måste allt få receptet fast hon sa att de var fråm kok o bak boken:)Ha en fin o bra Midsommar o hälsa släkten!!1kram

    2011-06-24 | 13:22:19

Kommentera inlägget här: