majjaeriksson

Berg och rensning av bilder

Kategori: Maja

Idag åkte jag, mamma, pappa och Ellen till Berg. Där var det en liten marknad. Och mycket båtar och ganska mycket människor. Vi åt på härliga kanalkrogen. En rejäl burgare. Gött var det! Det var en mysig utflykt! Dessvärre hade jag inte kameran för jag visste inte att vi skulle på en sådan härlig utflykt. Så jag får helt enkelt åka till Berg en dag igen, snart. :)

Annars är det rensning av bilder som gäller idag. Vi har en extern hårddisk som alla bilder ligger på men vi har bara kastat in massor. Och jag tömmer jämt bara kameran rätt av utan att sortera alls, så det är fullt med mappar som heter: "Kameratömning 7 februari", "tööööööööööm", "massa bilder" med mera med mera. Men nu börjar det bli ordning på't!

Lite gamla godingar som jag hittat när jag rensat:






Må så gott!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hm, en såndär rensning borde jag också göra.. Härliga bilder du, vilken kaxig sköldpadda:D

    2011-06-26 | 18:56:35

Kommentera inlägget här: