majjaeriksson

inspiration please!?

Kategori: Maja

Hej på er!
Jag har lyckats ta bort min profilbild här på flanken. Jag skulle byta bild, men nu kan jag inte sätta in en ny... Hmm. Konstigt är det.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg och en bra början på denna vecka. Jag är inne i en lite seg bloggperiod känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska publicera för inlägg...

Imorgon ska Moa kommma hit. Äntligen! Hon har varit sjuk, men nu är hon äntligen frisk så imorgon blir det Halv ett hos mig. Om ni har tur blir det en liten film från det. ;)

Kolla in här imorgon, då blir det ett roligt inlägg! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt! Halv ett hos mej, det har jag sett fram mot!

    2011-02-28 | 17:21:21
  • Moa säger:

    Jaa jag längtar tills imorgon!!! Och jag kan allt se en ny fin bild där på flajjen så det har du nog lyckats bra med!! :D

    2011-02-28 | 20:14:50

Kommentera inlägget här: