majjaeriksson

Photoshop

Kategori: Maja

Idag har vi jobbat med Photoshop... Vi scannade in några bilder från föregående dagar och så skulle vi arbeta med de i programmet. Svårt! Programmet är så oändligt och det var inte riktigt min grej, men jag antar att det är bra att kunna, så jag får väl försöka lägga lite finesser på minnet! ;)

Efter skolans slut cyklade jag till stan och köpte en goströja. Det är höst nu vet ni!

Och på kvällen var vi ett litet gäng som såg på film i Gläntan (=elevernas gemensamma hus).

Imorgon ska vi fortsätta med photoshop..... Och på kvällen åker jag tåg till Jönköping där jag träffar Moa och så åker vi bil till Motala där jag träffar min familj. Yey! Så nästa inlägg blir får Östergötland!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad spännande med photoshop! :) Jag ser jättemycket fram mot morgondagen!! :D Kram

    2011-08-25 | 21:18:07
  • Freja säger:

    Jaa.. Det där med photoshop är inte lätt du, men jag tror allt att man kan ha go nytta av programmet om man lär sej det.. Då är det nog användbart!

    2011-08-25 | 21:25:46
  • faster säger:

    Ja visst har det blivit höst...jag tände första brasan igår o det var så mysigt.....jag tycker om hösten!!Låter som du har det bra...skönt!!km

    2011-08-26 | 07:20:11
  • mormor säger:

    Oj, jag vill också lär mig photoshop, låter spännande. Tröja från St Anna på väg till Motala.

    2011-08-26 | 13:12:19

Kommentera inlägget här: