majjaeriksson

inte hemma, moa och teater

Kategori: Maja

Hej. Här kommer ett lite inlägg från syrrans dator i Charlottenborg. Jag erbjöd mig att skjutsa hem henne och tänkte då att jag kunde utnyttja hennes dator (vårat internet blev knas idag!)! Så nu sitter jag här som sagt. Idag var ju Moa hos mig. Det var sannerligen trevligt. Hon är nog det bästa jag har. Här kommer lite bilder:

En groda (detta är alltså inte Moa, även fast det är skrämmande likt!):


En fin fjäril (inte heller Moa):


(Nu kommer det:) Moa fick en gammal mobil av mig, hon blev sketa glá:



Vi bokade teaterbiljetter. Nästa torsdag klockan 19! Kul! Ni kan kolla på ett litet klipp och läsa om teatern här:
http://www.lansteatern.se/forestallningar/80-den_barande_vaggen.aspx 

Det var allt för idag! Nu ska jag dra mig hem och äta!

PS! Jag kan inte lova att jag bloggar imorgon, det beror på internet. Jag kan ju inte gärna åka till Charlottenborg och surfa varje dag. Folk kan ju börja misstänka nått... DS!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken sketasöt groda! Tur att du tar hand om söstre och förser henne med mobiler, i normal storlek så att säga;)

    2010-09-15 | 22:09:10
  • Moa säger:

    Hihi!! Ja det kan ju verka misstänkt, du kan låna min istället, det är jag skyldig dig tycker jag! :) Jaa, jag var visst lite lik den där grodan, fast jag är gladare :D

    2010-09-18 | 19:28:22

Kommentera inlägget här: