majjaeriksson

home again

Kategori: Maja

Nu är jag hemma igen. Det har varit en bra vecka, men det är skönt att vara hemma nu. Här kommer ett antal bilder från min vecka i Tyskland:

Utsikt från flygplanet:


Tobbe, Carro och Jasmin:


Emil och Robin:


Tobbe och Paul:'


Skolan:


Mina fötter en solig dag:


I väntan på tåg:


Strassburg, Frankrike:


Mer Strassburg:


Tyskar och svenskar som har kul i Europa Park:


Europa Park, bild två:


Jag, Tobbe, Gabriella och en fräsig traktor:


Besök på ölbryggeri:


Fina bergen:


En kväll lyssnade vi på musik:


Lucia, Lisa, Robin och Jasmin den sista kvällen:


Sådär ja, där fick ni ett smakprov från min vecka. :)

Nu är jag tillbaka i vardagen. Imorgon börjar skolan klockan åtta, första lektionen blir... tyska.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Välkommen hem!

    Du har haft kul det ser jag.



    Kram mormor

    2010-05-03 | 22:55:21
  • Freja säger:

    Välkommen tillbaka! Ser ut som en kul vecka! hoppas att det stämmer, vilken upplevelse! Så slog du ju två flugor i en smäll också och passade på o kolla in Frankrike lite med:)

    2010-05-04 | 14:54:18

Kommentera inlägget här: