majjaeriksson

fly fly fly away

Kategori: Maja

Godmorgon.
Hade planerat att sova till halv elva nu när det är studiedag, men så blev det inte. Jag är inte så förvånad. Studiedag idag som sagt, känns mycket bra. Ska förhoppningsvis få en del gjort, men jag ska också slappa, det är faktiskt viktigt att vila! ;) Om en vecka är det lov och då befinner jag mig i Växjö, jag längtar och längtar och längtar dit.
...
Jaaa, o där tog orden slut, så det får bli en bild som jag klickade av i söndags. 
 


Ha en bra studiedag ni som har det och ni andra, ni kan också få ha det bra. ;)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Klok är du! Vila=jätteviktigt och alldeles underskattat i vårt sönderstressade, ekonomoistyrda samhälle! Leve studiedagar:D

    2010-02-17 | 17:54:40
  • Axelaida säger:

    How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

    2011-02-10 | 13:18:42
    Bloggadress: http://axelaida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här: