majjaeriksson

Jag ska måla hela världen, lilla mamma...

Kategori: Maja

Hej. Idag har varit en bra dag. Kusin Hedda är här och det är roligt. Vi har varit inne i Linköping en sväng, i Ikanohuset och IKEA. Jag köpte en tröja och lite fina grejer till mitt rum. Jag ska nämligen måla om. Väggarna blir grå och så blir det mycket gröna grejer, för jag gillar ju grönt. Så imorgon blir det att köpa färg och så sätter jag igång. :) Det ska bli kul och fint, hoppas jag.

Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det mycket bra, jag gillar att det är lov!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad roligt! Jag och min lilla mor var också i lkpg idag, och kollade på studentklänning...(tråkigt, men ett måste)

    Vad kul att måla om! Säg till om du vill ha hjälp, jag målade ju faktiskt ganska nyss om mitt rum, vanan sitter i! Hihi! :)

    Kram<3

    2010-04-06 | 21:54:02

Kommentera inlägget här: