majjaeriksson

Jag gick omkring, va ingenting

Kategori: Maja

Igår var jag, mamma, syster, mormor och kusin i huvudstaden. Vi åkte klockan åtta på morgonen. Strosade omkring på Stockholms gator, åkte tunnelbana, åt kebabtallrik och hade det allmänt bra. Huvudaktiviteten började klockan fyra på Göta Lejon. Musikalen. Vi hade alla sett framemot den under en lång tid. High School Musical. Den var bra. Jag är riktigt svag för kärlekshistorier och då faller HSM mig perfekt i smaken. Jag vet inte hur många gånger jag har sett de tre filmerna... nördigt många gånger iallafall. Men åter till musikalen. Skådespelarna var duktiga, riktigt härliga karaktärer och även små ljusglimtar som man inte får njuta av i filmen. De sjöng och dansade (!) otroligt bra, det var kul att se. Så jag är riktigt nöjd med gårdagen! :D

Nu sitter jag här och lyssnar på lite härlig musik.
Snart kommer Moa, yeeeah! :)
På lördag blir det en annan huvudstad, LONDON! Det längtar man ju till kan jag säga, ska bli super kul! :D

Maja.

Kommentarer

  • Anna-Maria Eriksson säger:

    Hej Maja!Kul att du bloggar,nu kan jag ju lägga till den i mitt "läsa blogg intresse"för jag har blivit helt såld på det.Kanske gamle faster ska börja blogga själv,det vore nog något :)Ha ha!Ha det så bra i London,i mitt fall blir det fjällresa nu ipåsklovsveckan.Kram A-M

    2009-03-29 | 18:41:48
  • Maja säger:

    Nämen tjenare faster! Kul att du läser, fortsätt så! :) Tack tack. Ha det så bra i Fjällen! :) Kram

    2009-03-29 | 20:45:06
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Linnéa-Soulis säger:

    jag läser också din blogg ska du veta :)

    hahah var tvungen att skratta högt när du nämnde "åka tunnelbana" på något som ni hade gjort. men det är ju för att det känns så självklart för mig att den finns där.. ;)

    aja puss på dig :D

    2009-03-29 | 21:04:02
  • Maja till Linnéa :) säger:

    Haha, ja det är du, min faster och mormor som är mina trogna läsare, haha ;)

    haha, ja men så är det ju, du är van men tunnelbana, det är inte jag. men jag har åkt förut iaf, det har jag! ;) puss

    2009-03-30 | 17:11:31
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: