majjaeriksson

Grönt i sikte!

Kategori: Maja

Hej! 

Rubriken syftar ju inte på gräsmattan utanför fönstret för nu är det visst vinter igen. Det är väl såna tider nu, svårt-att-bestämma-sig-tider. MEN i mitt lilla växthus har det börja hända grejer - vänta så ska jag gå och ta bild!

(null)
SOCKERÄRT - TOMAT - BASILIKA

Det finns hopp om livet!

Idag är det plugg som gäller. Jag har en del på min att-göra-lista, men det var svårt att komma upp idag. Jag brukar vara som mest effektiv och bäst på förmiddagen, så när jag ligger och drar mig blir jag alltid lite stressad. Men jag försöker att slå ner, bort och iväg den känslan, för ibland måste man ju faktiskt få ligga och dra sig.

Men nu är jag igång! :)

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Nu måste jag också börja så lite🌱🌱🌱

    2019-03-05 | 21:13:21
  • Mormor säger:

    Du är helt klart värd att ligga och dra dig😴🤗😉

    2019-03-05 | 23:09:17
  • Freja säger:

    Heja fröna! 🌱🌱Och såklart du ska ligga o dra dig! Passa på o njut av att kunna göra det, snart väntar arbetslivet...😅

    2019-03-06 | 06:25:25

Kommentera inlägget här: