majjaeriksson

Vårtermin och eftermiddagsfika

Kategori: Maja

Hej!

Ja, idag är det vårterminens första dag. Just idag har jag varit ganska pepp på det här med masteruppsats och tur är väl det eftersom det är rätt många månader och pluggtimmar kvar innan den ska vara klar. ;)

Förutom att researcha kring mitt ämne (jag kan berätta vad det handlar om en annan dag), laddat ner uppsatsmallen och påbörjat uppsatsplanen har jag tvättat en jäkla massa kläder, dammsugit i källaren och eftermiddagsfikat i naturen med Philip. Det sistnämnda var det som gjorde sig bäst på bild:

(null)

(null)

(null)

(null)

Fint så! :)

Den här veckan försöker jag tänka på att inte scrolla så förbannat mycket. Jag har gett mig själv tre regler.

1. Skrämfri frukost och lunch.
2. Inga sociala medier (instagram&facebook) efter klockan 19.
3. Tänk ett varv till - scrollade du inte alldeles nyss!?

Tror att det kan vara bra för mig. Ska försöka att lägga lite extra tid på att läsa istället. Och kanske doodla. ;)

Vi hörs!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    👍upp för Maja💕

    2019-01-21 | 18:29:59
  • Mamma säger:

    Heja Maja!!!

    2019-01-21 | 22:27:27
  • Freja säger:

    Men en så fin naturutflykt med megafin termos!!❄️☕️

    2019-01-22 | 12:02:23

Kommentera inlägget här: