majjaeriksson

Morgonpyssel

Kategori: Maja

Att jag inte har haft en Bullet Journal tidigare... Fenomenet passar ju mig som handen i handsken, som chipset i dippen. Pyssel och planering. Det är ju jag. 

Idag vill jag visa och säga att jag har funnit en bra balans! Att jag kan ha varit där och petat, flera månader framåt, men att det fortfarande finns utrymme för senare idéer.

Här till exempel, ett uppslag för två majveckor. Dagarna är inritade, men på högersidan kan vad som helst hända. ;) Vill jag sätta in tre bilder från en härlig majdag? Vill jag skriva av mig? Vill jag kludda loss? Vill jag tracka något? Det får jag se. :)
(null)

Och juni pysslade jag med nyss. Under min skärmfria frukoststund. ;) Två glassiga veckor på varsin kant och i sommar får jag se vad jag vill ha där i mitten.
(null)

Men nu kanske jag skulle ta tag i den där uppsatsplanen istället så att jag får den inskickad innan fredagsmyset...

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så superfint att se året växa fram i Bujon och sen få se vad som fylls på där vartefter dagarna går...🤗👍🏼

    2019-01-26 | 14:30:55

Kommentera inlägget här: