majjaeriksson

Igår...

Kategori: Maja

(null)

(null)

(null)

Igår åt jag hemmagjord müsli och kluttrade ner små moln. 
Igår läste jag klart en bok och lyssnade klart på en annan. 
Igår åkte jag pendeltåg och skrev av nyfikenhet ner vad en på tåget läste för bok.
Igår mötte jag upp Moa och klarade av två stadsärenden. 
Igår pluggade vi sida vid sida en stund och jag blev tilldelad en uppsatshandledare. 
Igår åt vi buffélunch tillsammans och pratade som bara vi gör. 
Igår lånade jag en ny bok och började läsa den.
Igår gjorde jag god ugnspannkaka och skrattade med/åt Philip.

En borde inte klaga.<3

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det lät som en hejdundrandes fin gårdag du! 🥳

    2019-01-24 | 22:22:32
  • Mormor säger:

    Bra dag👍😉

    2019-01-25 | 00:08:29

Kommentera inlägget här: