majjaeriksson

God fortsättning!

Kategori: Maja

Hej 2019! Välkommen. Låt oss göra detta till ett bra år. Jag gör vad jag kan om du gör vad du kan. Okej? 

Jag började iallafall årets första dag med att fixa plättbrunch. Det måste ju sannerligen räknas som att göra det man kan.
(null)

(null)

Och så har jag läst. Jag vill läsa mycket 2019. 2018 läste jag 33 böcker och lyssnade på en. 34 böcker alltså! Det måste vara personligt rekord. :)

(null)
(null)
(null)
(null)

I mars fyller bloggen 10 år. Otroligt. I snart 10 år har jag alltså bladdrat på om livet mitt och visat er glimtar från det. Mer eller mindre ofta och mer eller mindre utförligt, men jisses vilket arkiv jag har nu. 10 år av minnen. Det måste ju firas på något sätt i mars... :)

Nu vill jag ha frisk luft. Vi hörs!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gott nytt år! 🥳✨🎉

    2019-01-01 | 13:58:58
  • Mormor säger:

    Gott Nytt 2019✨💫
    Blir helt säkert ett bra år med den positiva inställning du har💕🍀

    2019-01-01 | 14:57:17
  • Moa säger:

    Wow vad häftigt att du bloggat i 10 år!! Fortsätt minst tio år till för jag blir så glad av din blogg!

    2019-01-07 | 10:08:11

Kommentera inlägget här: