majjaeriksson

Fotoprojekt inlett

Kategori: Maja

Halloj!
 
En gång i månaden, gärna någon gång mellan den 10:e och 20:e, ska jag ta en bild på exakt samma ställe. På Tokabryggan såklart. Idag var Philip och jag uppe och tog första bilden, som inte innehåller en brygga dock, men den kommer väl dyka upp på någon av årets bilder antar jag. ;) Jag var såå nöjd över att det kom snö idag för det hade jag önskat mig till januaribilden.
 
Så, detta är januaribilden:
 
Det blev såklart mer än en bild med både kamera och mobiler, så jag kan lika gärna visa er några till.
 
Vi promenerade runt udden.
 
 
 
Till den lilla stranden.
 
 
 
 
 
Sommarstället är fint i vinterskrud med. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    ”Smultronställe” även på vintern🍓❄️🌨☃️

    2019-01-15 | 22:10:30

Kommentera inlägget här: