majjaeriksson

Doodle a day

Kategori: Maja

Lördagshej!

Jag har precis gått upp. Vattenkokaren knäppte precis av och jag funderar på vad jag ska ha till frukost mer än té... 
*går tillbaka till köket* 
Det blir knäckebröd. Ibland är man ju inte sugen på mer även om det är lördag. I eftermiddag ska vi till mormor på julgransplundring. Då kanske det blir lite mer. ;)

Det jag tänkte dela med mig av idag är min Bullet journal. På framsidan sitter nämligen numera en liten blomma. Häromdagen kom jag på det briljanta  att använda mig av min målarbok.
(null)

Så de första man möts av när man öppnar boken är nu det här:
(null)

Jag doodlar ju varje dag i januari med hjälp av ord från Moa. Det är så mysigt att börja dagen med att kludda lite. Vissa ord har varit en liten utmaning men det har varit så kul!
(null)

Växter, tankar, mysfrukost, ledare, en bra känsla, ballonger, bubbelbad, en gullig katt, flaggor, lycka, själen och latmask.
(null)

Att just få ord från någon annan känns verkligen som rätt väg att gå om man ska göra det här. Det är riktigt spännande att varje dag dra en liten lapp, fatta pennan och se vad det blir. Tack för hjälpen Moa! :)

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Det är ingen på kreativiteten, är lite avundsjuk!

    2019-01-13 | 10:56:41
  • Moa säger:

    Tack! Så kul att se hur bilderna blir och hur du tolkar orden😃jättekul idé⭐️🎈kram

    2019-01-14 | 10:58:33
  • Freja säger:

    Så fint och härligt! 🤩👍🏼

    2019-01-15 | 11:59:45

Kommentera inlägget här: