majjaeriksson

Som man sår får man skörda

Kategori: Maja

Hej!

Jag sådde lite frön igår. Jag har ju en dröm om att en dag ha ett riktigt växthus, men så länge får jag jorda ner parketten och låta växterna trängas på fönsterbrädorna. Det går ju bra det med och medan man "väntar" är det ju fint att drömma. :)

I tisdags köpte vi ett miniväxthus på ÖoB. Eller hus och hus vet jag inte, men det gör säkert sitt jobb. Och nu har jag satt ner tomatfrön från spanska körsbärstomater och sockerärtor och basilika från köpta fröpåsar.

(null)

(null)

(null)

(null)

Ni håller väl tummarna för grönt!? Jag lär ju kika minst en gång om dagen. ;)

Maja.


Kommentarer

  • Mormor säger:

    ✊🏻🍀🤗🌿🌱🥦🥑🥒🍓Kram

    2019-02-28 | 19:53:31
  • Freja säger:

    Härligt Maja! Gro gro små frön!💦🌱☀️

    2019-03-02 | 10:13:00

Kommentera inlägget här: