majjaeriksson

Pannkakslunch in the wild

Kategori: Maja

Tjena tjena!

Idag har Philip och jag varit på söndagsutflykt. Är det bara jag eller är det typ bara det jag bloggar om hela tiden nuförtiden!? Men det är ju bland det bästa jag vet i livet så det får väl gå, tänker jag.

Iallafall. Vi åkte till Karlsby idag. Färden gick bra. Tills vi såg en stor snövall torna upp sig framför oss. Nej, jag ska inte överdriva, men vi fick använda lite muskelkraft innan vi kunde köra vidare. (null)

Syftet med utlflykten var, förutom utflykten i sig då, att laga pannkakor på stormköket. Det gick bra och smakade såklart riktigt bra, som det mesta brukar göra i skogen.
(null)

Vi hade smeten i ett mjölkpaket - hur smart!? Min idé! ;)
(null)

Vi (Philip) hade med oss pimpelgrejer, men gav oss inte ut på isen. Vi tyckte att den var lite på gränsen och dessutom hade vi ju pannkakorna i fokus.
(null)

(null)

Philip fick till en riktigt bra bild på mig med polaroiden, så bra att den både fick åka upp på instagram och in i bujon - det är mycket nu. ;) Jag ser visserligen lite galen ut, men men...
(null)

Sen tog vi oss en liten promenad också innan vi for in till civilisationen igen. Såå bra söndagsutflykt!<3

Veckan som kommer ser ut som följer:

Måndag: jobb 10-19
Tisdag: plugg
Onsdag: jobb 16-20 
Torsdag: plugg
Fredag: möte med handledare kl. 10 och sen kanske ledig dag efter det? 
Lördag och söndag: jobb 11-15 

Vi hörs i veckan! 

Maja.




Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken finfin söndagsutflykt!🤗

    2019-02-24 | 20:24:07
  • Mamma säger:

    Vilken dag!

    2019-02-25 | 22:26:15
  • Mormor säger:

    👍 upp för en sån dag👏🏻

    2019-02-27 | 15:47:20

Kommentera inlägget här: