majjaeriksson

En riktig söndag

Kategori: Maja

Ja idag skulle jag verkligen säga att vi har en typisk söndag här hemma och det gillar jag.

Det blev sen frukost med täcke i soffan.
(null)

Promenad ute i snön.
(null)

När jag såg/tog den här bilden tänkte jag på min faster. ;)
(null)

Efter en bra promenad inklusive lite handling gjorde jag varm choklad till oss. Den måste varit väldigt god för Philip sa "Jag ska nog sluta med kaffe och börja dricka varm choklad istället" ;)
(null)

Alldeles nyss åt vi middag. Återigen i soffan och med täcke. Ugnade saker och schnitzel. Jag provade att göra hasselbackspotatis av sötpotatis. Gött gött gött!
(null)

Nu ska vi väl försöka hålla oss vakna för om några timmar ska vi på bio. Mysigt! Sen kanske inte filmen är "mysig", men vi tror att det är en sån film vi båda kan tycka om. :)
(null)

= En alldeles exceptionell söndag alltså. :)

Maja.


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Bra söndag!!

    2019-02-03 | 18:32:28
  • Mormor säger:

    Håller med din mor- en riktigt bra söndag❄️👍🥦☕️

    2019-02-03 | 19:11:57
  • Freja säger:

    Vilken fin fin sändag! (Utom läskiga filmen)🤗❄️🎉

    2019-02-04 | 21:58:29
  • Faster säger:

    Härlig söndag & vilket fint skidspår❄️🎿😍

    2019-02-04 | 22:14:28

Kommentera inlägget här: