majjaeriksson

Lördag

Kategori: Maja

Gókväll på lördagen!

Idag har Philip och jag tömt båten på vatten.
(null)

(null)

Eller jag ska vara ärlig - Philip tömde båten.
(null)

Jag plockade med mig några ekollon hem och så fick jag en liten blomma.<3
(null)

Sen åkte vi till landet för att hälsa på våra katter, men de var inte hemma... :(
(null)

Sen fortsatte vi ut på vischan för att kolla in vad Boställets vedugnsbageri hade att bjuda på. Har du varit där? Om inte kan jag rekommendera ett besök. Mycket mysigt ställe.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid fem skjutsade jag Philip till en pokerkväll och själv åkte jag och andades lite Vätternluft. 

Det är ju något med vatten. Om jag tycker något är jobbigt eller är nervös för något så kan jag tänka "oavsett vad som händer så slår vattnet mot stranden i XXX (exempelvis Råssnäs)". Det låter säkert lite larvigt, men det ger mig liksom ett litet litet lugn och något att fokusera på. Typ.
(null)

Ha det fint!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: