majjaeriksson

Hej lördag!

Kategori: Maja

Det är alltså lördag och Philip har nyss åkt till jobbet. Det är skönt att vara hemma från Borås. Jag sa det till Philip att man kanske skulle bo isär varannan vecka för det är så fint att komma hem. Han sa att jag kan ju bo uppe hos Ellen ibland när hon flyttar in, men jag vet inte jag... ;)
 
Igår var det fredag och jag skrotade runt här hemma. Nej, jag gjorde faktiskt en jäkla massa nytta. Städade som jag aldrig har städat förut och så skrev jag ner vad som ska göras under terminens tre kurser. Efter det behövde jag ta helg.... ;)
 
Jag gjorde också kylskåpsdörrsrens igår och satte upp en liten seriestripp. När Philip läste tidningen sa han Det här är ju vi och jag som nyss hade kommit hem till hemmets trygga vrå blev nästan gråtig och så klippte jag ut den. Philip älskar ju sina tofflor och jag mina växter.
 
Igår kväll gjorde vi tacopaj. Riktigt smarrig fredagsmiddag med dubbeldipp. ;)
 
Idag är det som sagt lördag och mina planer är obefintliga, men en skön dag blir det. :)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hoppas du har en fin lördag Maja!🎉🍂

    2018-09-15 | 15:52:59
  • Mamma säger:

    En goo helg önskar jag dej🍎

    2018-09-16 | 09:43:23
  • Mormor säger:

    Nu är helgen över- det är söndag natt- hoppas lördagen och söndagen bev riktigt bra, det är du värd🤗

    2018-09-17 | 00:34:59

Kommentera inlägget här: