majjaeriksson

Hej från soffan!

Kategori: Maja

5 september 2014.
 
Nog finns det både för- och nackdelar med att plugga och att plugga på distans, men lyxen med att sitta på soffan och styra över sin egna dag och tid kommer jag garanterat sakna i framtiden. Så jag ska passa på att njuta av det nu under mitt, förhoppningsvis, sista pluggår någonsin.
 
Det är inte så jätteskarpt pluggläge så här från start, jag ska till Borås måndag till torsdag nästa vecka och det känns lite som att det är då det börjar på riktigt. Men lite läsning ska jag ta mig igenom denna vecka för att få en så bra start som möjligt. :)
 
Jag har ju en del pluggerfarenhet med mig nu, men det är fortfarande inte helt lätt alla dagar. Nedanstående ord skrev jag för åtta år sedan, på dagen. Ord jag hade kunnat skriva idag också. ;)
 
 
Så mycket som har hänt och så mycket som är sig likt. ;)
 
Vi hörs!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Njut av sista plugglivet! ☀️🍁🌼

    2018-09-05 | 21:01:27
  • Mormor säger:

    Åren går fort och mycket har hänt- annat är sig likt🤔- på gott och ont💕😉

    2018-09-06 | 16:36:22

Kommentera inlägget här: