majjaeriksson

Hej från Borås!

Kategori: Maja

Jag kom hit med bussen vid klockan tio och nu sitter jag på stadsbiblioteket. Vi börjar först klockan ett så jag tänkte sitta här tills det är dags att gå till högskolan. Jag har lite blandade känslor inför veckan. Jag har på känn att kurserna som ska introduceras är rätt kluriga och att det därför både kommer vara utmanande och nyttigt att vara på plats. Sist när det var fysisk träff så var jag inte så nöjd. En stor del av tillfällena då kändes som bortkastad tid som jag lika gärna kunde spenderat hemma. Vi får se hur det blir den här gången, jag har inte så höga förväntningar, men ska göra det bästa av situationen.
 
Innan jag har något nytt att rapportera om härifrån tänker jag att jag kan slänga upp lite bilder på ögonblick som fångats sen sist. För nu är det ju några dagar sedan sist igen...
 
I onsdags kväll träffade Philip och jag en gosig kisse när vi var ute och cyklade. Jag älskar att träffa på gosiga kissar.<3
 
I torsdags eftermiddag var vi ute på Boren en sväng.
 
 
Och i fredags promenerade jag till mammas jobb för att låna bilen. Promenaden tog mig 55 minuter och när jag börjar dagen så tänker jag att jag borde göra det oftare.
 
Stor del av fredagen spenderades sen på landet med Ellen och Per. Vi (läs: mest jag) bakade till exempel bullar.
 
I lördags jobbade jag men igår var jag ledig! Då åkte pappa och jag till Nyköping för att hämta mamma som hade varit där några dagar. Självklart stannade vi i några timmar för häng med Lisa och Vera.
 
När dagarna bara går och går och det känns som att mycket är samma så är det skönt att titta tillbaka, och fokusera, på såna här ögonblick. :)
 
Imorgon kan jag ju försöka skriva några rader om hur de två första dagarna har varit. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Ha det så bra i Borås🗒📔📗🖍❤️

    2018-09-10 | 21:44:59

Kommentera inlägget här: