majjaeriksson

Motala runt

Kategori: Maja

Nästan iallafall. Jag tog en promenad i förmiddags. Så långt bort ifrån plugget jag kunde komma. ;) Jag inser att jag klagar mycket på plugget och det är ju för att jag tycker att det är rätt så väldigt segt och oinspirerande. Men jag känner ingen oro eller stress över det, jag kommer hinna klara av det jag ska ha klarat av innan jul. Det känner jag ändå en trygghet i. Jag litar på min mångåriga pluggerfarenhet, kan man säga.

Äh, tillbaka till promenaden. Det blev en timme och tio minuter. Blåsigt, men också en värmande sol.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    👍🏾🍂

    2018-10-05 | 16:19:06
  • Freja säger:

    Härlig höstpromenad o kloka pluggtankar! 🍂🍁🤓

    2018-10-05 | 19:15:22
  • Mormor säger:

    Fin promenad i ett soligt Motala☀️🍁🍂

    2018-10-05 | 20:33:04

Kommentera inlägget här: