majjaeriksson

Fredag och lördag

Kategori: Maja

Tjenare! 

Jag upptäckte att jag hade en del fint i telefonen efter dessa två dagar.

Som det här till exempel! Efter en dimmig morgon blev dagen så fin och promenaden på nästan en timme (till mammas jobb) blev så härlig.
(null)

(null)

Sen åkte vi alltså till Tornby för att vi hade några shoppingärenden. Och fikaärende har jag alltid. ;)
(null)

Sen åkte mamma tåg till Nyköping och jag och Ellen åkte bil hem till landet. Igår var återigen en sån där dag då jag kände i hela kroppen att jag bara måste bo på landet igen i framtiden.
(null)

(null)

Philip kom och hämtade mig.
(null)

Bonde söker fru? Haha<3
(null)

Sen åkte vi förbi Ica för att sen laga asiatisk fisksoppa efter detta recept, det blev såå gott! Prova vettja! :)

Och så blev det lördag. Philip åkte till jobbet och jag fick ligga och dra mig. Men till sist segrade hungern över tröttheten och det blev dags för frukost. Det blev långsam frukost framför Nyhetsmorgon.
(null)

Och så slog jag in två små gåvor...
(null)

Jag skulle nämligen på baby shower för Lovisa! Så fint hade det fixats och Lovisa blev överraskad och glad, tror jag. :)
(null)

(null)

(null)

Och nu blir det snart lördagmiddag här hemma.

Imorgon får vi se vad som händer. Kanske fastnar något på bild då med? Troligen va. ;)

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    👍🏾👍🏾👍🏾För den helgen

    2018-10-14 | 18:11:18
  • Mormor säger:

    Härlig helg🍀

    2018-10-14 | 19:38:56

Kommentera inlägget här: