majjaeriksson

Dagens tips!

Kategori: Maja

Var inte orolig, bilden är från förra året. ;)
 
Halloj!
 
Det är nu två månader kvar till julafton och snart ramlar frågorna in. Ni vet hur det är, mamma frågar, syrran frågar, mormor frågar... "Vad önskar du dig i julklapp?" "Finns det inte något du behöver?" "Kan man få en önskelista?" Ju äldre man blir desto svårare blir det att svara på de där frågorna med värdighet. Man vill ge ett bra svar, man vill hjälpa till, man vill vara en god medmänniska, men det är ju sååå svårt.
 
Men måste det vara det? Kom igen! Vi kanske inte ska vara så blyga? Radda upp vad du drömmer om för prylar bara, vi alla har ju lite saker som vi skulle köpt om vi inte var så jäkla snåla alternativt sparsamma. Eller hur!?
 
Därför kommer jag i år göra en oblygsam önskelista innefattande bilder och förslag på inköpsställe. Om jag har börjat? Jajemen, är visst på sida tre i worddokumentet nu. ;)
 
Det är kul! Det är nog grejen med att leka lite barn och klippa in bilder som gör det roligt och ja, att surfa runt bland fina/bra/roliga grejer man absolut skulle kunna tänka sig att äga. Så det är mitt tips - gör en oblyg önskelista med tillhörande bilder i år. För det är du värd. ;)
 
Jag återkommer med min fullständiga lista om en månad eller så. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kollar gärna på listan🎁

    2018-10-24 | 19:36:44
  • Mormor säger:

    Sååå bra med en sån lista- uppskattas🤶🏻

    2018-10-25 | 22:22:49

Kommentera inlägget här: