majjaeriksson

When life gives you lemons...

Kategori: Maja

Nej men det blev visst redan dags för ett Bujo-inlägg igen. ;)

Jag blev så nöjd med februari så jag vill visa er redan nu. Utan att ha använt januariuppslagen än så kan jag tänka mig att jag inte alls alltid kommer behöva/vilja ha ett helt uppslag för varje vecka. Så jag provade ett lite annat upplägg för februari. 

(null)

(null)

Jag tänker mig att i mitten där, mellan veckorna, får jag ju faktiskt plats med en hel del om jag vill ha till exempel en eller två att-göra-listor eller logga något annat. Jag tror det kan funka riktigt bra. Och hur stilrent blev det inte med citronerna i nederkant? Januari-februari 0–1, eller vad tycker du? :)

Maja.

Kommentarer

  • Tilda säger:

    Varför har jag aldrig stött på detta tidigare känner jag! Hur fint och roligt som helst, jag vill med börja! Stort tack för inspirationen!

    2018-11-16 | 12:28:00
  • Freja säger:

    Wow så snyggt! Du kommer vara glad hela februari när du får kika in i din fina Bujo!🎉🤩

    2018-11-18 | 17:19:21

Kommentera inlägget här: