majjaeriksson

Torsdag

Kategori: Maja

Dagens första fundering: hur ska man kunna vakna när det är så mörkt? När Philips klocka ringer tror jag att det är natt. Och nu, klockan 10, är det som fortfarande mörkt. På det novembergrå sättet. 

Igår var jag ute i det novembergrå. Jag gick runt Råssnäs och det var nästan kusligt tyst. Det kändes nästan som en sån där domedagsfilm och att jag var den enda överlevande. 

(null)

(null)

(null)

Idag har jag ett seminarium klockan ett. Det är ingen jätteallvarlig grej men sen igår har jag ändå haft en pickande nervositet i hjärtat. Att sitta där framför skärmen och prata om någon annans text, det är ju lite läskigt. Jag håller också på, för den andra kursens räkning, att boka in två intervjuer. Gulp. 

Just nu ser jag den kommande masteruppsatsen som en befrielse, då får jag själv bestämma vad jag ska göra. ;) 

Inget pekar på att min Bullet Journal kommer idag heller, men jag håller tummarna hårt för imorgon. Då ska jag, som kontrast till det novemebergrå, se till att sätta lite färg på vardagen. :)

Maja.


Kommentarer

  • Freja säger:

    Så vackert novembergrått! 🤗🌾☁️

    2018-11-08 | 16:43:54
  • Moa säger:

    Min första fundering för dagen var exakt samma som din! Det är ohumant att gå upp så tidigt känner jag ibland...
    Jag längtar också efter min BJ :D då jäklar ska det bli färg och glitter i november!! Hoppas seminariet gick bra!

    2018-11-08 | 21:37:40
  • Mormor säger:

    Grått är flott , när du tar bilder👏🏻🤗😍

    2018-11-08 | 21:40:49

Kommentera inlägget här: