majjaeriksson

Kom myset, kom

Kategori: Maja

(null)

Ja, det kan ha blivit både skumtomte- och glöggpremiär igårkväll. Det känns som att jag längtar lite extra till julen i år. Inte nödvändigtvis till själva julafton, mer till myset runtomkring. Att lillasyster snart flyttar in en trappa upp<3, att göra julgodis, att hitta oss en gran, att klä granen på landet kvällen innan jul och spela Bingolotto bredvid brasan på uppesittarkvällen. Att ha lite plugguppehåll även fast höstterminen sträcker sig in i januari, jag vet inte vilken ondskefull människa som har bestämt att det ska vara så.

Jag hade fått ovanligt många mejl idag när jag vaknade, men idag ska jag inte köpa någonting. Vi tänkte basta ikväll, vi har ju en i källaren och det borde ju faktiskt utnyttjas då och då. Och så ska vi prova oss ett nytt fredagsrecept, jag kan visa imorgon om det blir lyckat.

I övrigt har jag bujo-pyssel-stopp. Proffsen skapar visst en månad i taget, gör nästa i slutet av den innan. Och jag som redan har gjort mars... Jag får pyssla utanför bujon i några månader, spara på det lite. Jag får väl småpilla lite i den så länge...

Trevlig helg.

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Basta👍🏾👍🏾👍🏾

    2018-11-23 | 21:11:00
  • Mormor säger:

    Tack det samma🍀
    Kram💕

    2018-11-24 | 17:27:41
  • Moa säger:

    Du får hålla dig med pysslandet till på söndag bestie ;)

    2018-11-27 | 10:05:50

Kommentera inlägget här: