majjaeriksson

Januariakvarell och vuxenpizza

Kategori: Maja

Gókväll! 

Jag tänker att januari ska vara blått i min Bullet Journal och även fast den ännu inte har kommit (tack sega adlibris...) så tjuvstartade jag idag. Akvarellfärgpennor, vatten och pensel bara. Och sen tänker jag att jag ska limma in de i min bok och skriva diverse saker på dem. Ni får se senare hur det blir i praktiken. :)

(null)

Ikväll har Philip och jag gjort middag. Det blev en riktig vuxenpizza. Med philadelhiaost, chevré, grönkål, valnötter, granatäpple och honung. Det blev för mycket chevré för min smak, men när den pillades bort blev det jättegott. Jag älskar att vi är så duktiga på att prova nytt.<3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorgon ska jag göra grönkålschips av kålen som blev över. Och nu ska vi ta en liten sen kvällspromenad.

Vi hörs!

Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ni är bäst på ”nytt”🥗

    2018-11-10 | 22:41:24

Kommentera inlägget här: