majjaeriksson

Fina ord, fynd och paj

Kategori: Maja

Jag drömde att jag tappade en tand. Jag kan verkligen känna hur jag vickade på den så där med tungan innan den lossnade och jag kan se blodet när jag spottade ut den. Det ska ju vara en ganska vanlig dröm och 

"symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft."

Hmmm.... 

Kl. 8.23. Jag hämtade upp den starten med en riktig influencer-smoothie bredvid fådda rosor.<3
(null)

Kl. 9.25. Hade bestämt mig för vad jag skulle fokusera på under dagen. Kände mig väl ungefär lika munter som gubbarna på boken.... ;)
(null)

Kl. 14.30. Eftermiddagsfika och lite läsning.
(null)

Något jag tycker är fint att läsa är beskrivningar av bibliotek. Och en sån stötte jag på idag. Jag känner att jag måste spara såna stycken i någon mapp. Jag kanske kan ha dom till något någon gång? Ja, här med börjar jag samla. :)
(null)

Här är en till som jag har sparat från en annan bok tidigare.
(null)

Kl. 15.11. Ute på promenad.
(null)

Kl. 15.43. Inne på Hjärta till hjärta. 
(null)

Kl. 16.00. Jag bestämde mig för att köpa denna skjortklänning. Jag provade fyra plagg och denna fick alltså följa med hem för 70 kronor. Med ett långt linne under kan jag använda den bland folk. ;)
(null)

Kl. 16.40. Hemma igen. Jag fick med mig två saker till hem, eller egentligen sju.

Detta juliga fat för 25 kronor.
(null)

Och dessa minifat/glasunderlägg för 10 kronor sammanlagt. Gulliga ju! Jag kan lägga lite mellisfika på eller tépåsen tänker jag.
(null)

Kl. 19.15. Kvällens middag blev tacopaj. :)
(null)

Ja det var min lilla onsdag i sin enkelhet. Sämre kan man ju ha det. :)

Maja. 


Kommentarer

  • Freja säger:

    Härlig onsdag med gina fynd!👍🏼

    2018-11-22 | 15:12:17
  • Mormor säger:

    Bra onsdag- med bra fynd👏🏻🤗🍀

    2018-11-24 | 17:25:13

Kommentera inlägget här: