majjaeriksson

Dagens you-got-this-knep

Kategori: Maja

Om jag hade haft en Bullet journal för november och för denna dag haft en ruta med rubriken "stolt över" hade jag skrivit "genomfört två intervjuer". För det har jag gjort idag och det är jag stolt över.

Jag var nervös imorse. Så där så jag fick ta till olika knep för att lugna mig själv. Som att gå upp tidigt för att känna mig så väl förberedd som möjligt, men också för att hinna sitta och dricka té och andas i soffan. Och så skrev jag ner ett meddelande till mig själv att bära med mig under dagen.

(null)

Jag köpte också tre små presenter till mig själv på vägen till intervjuerna. En för tidig bra-jobbat-present i form av ett litet akvarellblock och två svarta tunna pennor. 
(null)

Och intervjuerna gick bra. Tror jag. Jag är liksom mest glad att jag har gjort dom nu. Tur att jag spelade in samtalen så att jag kan bli påmind om vad som faktiskt sas. ;)

Men jag vågar nog lyssna först imorgon, nu ska jag ju se på Bonde söker fru. ;)

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Bra jobbat💚💛❤️

    2018-11-30 | 23:01:06

Kommentera inlägget här: