majjaeriksson

Moster Maja

Kategori: Maja

Hallå där!
 
Igår vabbade ju Ellen och jag Vera. Lisa åkte vid sju på morgonen och kom hem vid halv tre och självklart gick det jättebra. Vera är verkligen inte svår att ha att göra med. Det jag var lite orolig över innan var att jag för första gången skulle få henne att sova middag. Jag har nog alltid sett mig som någon som är bra med barn, men då snarare som en lekmoster än någon som gör viktiga och mindre roliga saker som att få ett barn att sova. Men, det gick... Efter 40 minuter, 5 och en halv bok, en kisspaus och ett sängbyte så somnade hon äntligen och jag kunde stolt smyga ut. ;)
 
Nog babblat, vi avslutar med några bilder på busungen!
 
 
 
 
 
Nog ser det ut som att hon även tycker att Moster Ellen (som sitter där i soffan) är helt okej.<3
 
Och på lördag ska vi alla ses igen.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken unge och vilka fina mostrar hon har❤️

    2018-05-31 | 23:29:12
  • Freja säger:

    Härliga Vera! Vilken lyx att få hänga tillsammans hela dagen! 👧🏼🎉☀️

    2018-06-03 | 13:33:40

Kommentera inlägget här: