majjaeriksson

Godisvädret

Kategori: Maja

 
 
Från gårdagens kvällsutflykt.
 
Det är som att sommaren där ute är en stor skål med godis. Med alla favoritsorterna. Och som att plugget här inne är en tråkig sallad. En torr. Utan mozzarella eller avokado. Den är bara torr liksom. Godisskålen är så nära, men jag måste tvinga mig själv att äta torr sallad. Hur fasen ska det gå till? Hur ska jag kunna äta den här torra salladen som fastnar i tänderna och lämnar äcklig eftersmak när jag hör hur det raffsas i godisskålen? Jag ligger i sängen med datorn framför mig och jag har rullgardinen nerdragen. Jag tänker, bokstavligt talat, låtsas att det regnar, att godiset är slut, iallafall i några timmar. Önska mig lycka till....
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Den som väntar på något gott...........💚

    2018-05-15 | 23:08:52
  • Mormor säger:

    Duktiga du👍🏼👍🏼😍

    2018-05-16 | 19:13:26
  • Freja säger:

    Man får väl tänka på vitaminerna och hoppas på efterrätt...🤔🥒🍦

    2018-05-18 | 21:55:04

Kommentera inlägget här: